آسان درب
تولیدکننده درب‌های فلزی
• مقاوم در برابر صدا (آکوستیک)
• مقاوم در برابر حریق (ضدحریق)
• استیل پلاست
• استنلس استیل
تولیدکننده درب‌های فلزی مقاوم در برابر صدا (آکوستیک) مقاوم در برابر حریق (ضدحریق) استیل پلاست استنلس استیل

آسان درب ـ تولید کننده درب‌های ایمنی ساختمان

صفحه اصلى /

محصولات /

درب‌های استیل پلاست (Steel Plast Door) و استنلس استیل (Stainless Steel Door)

درب‌های استیل پلاست (Steel Plast Door) و استنلس استیل (Stainless Steel Door)

اتاق‌های اداری و مسکونی
سرویس‌های بهداشتی
محیط‌های با رطوبت بالا

یکی از مهمترین بخش‌های هر ساختمان درب‌های آن است. همواره مصرف‌کننده نگران این موضوع بوده که درب علاوه بر زیبایی، در دراز مدت کیفیت و ظاهر خود را از دست ندهد. از این رو مجموعه آسان درب پس از کسب تجربه موفق در زمینه طراحی و تولید درب‌های ضد‌حریق پله‌های فرار، زون‌بندی حریق و درب‌های آکوستیک، محصول جدیدی به نام درب استیل‌پلاست با کاربری‌های فراوان طراحی و به جامعه صنعت ساختمان کشور ارائه نموده است، یکی از خصوصیات بارز این محصول، زیبایی با ظاهری مشابه درب چوبی و در عین حال استحکام درب آهنی می باشد. تزریق فوم پلی یورتان در فضای داخلی، علاوه بر افزایش استحکام، درب را به عنوان عایق مناسبی در برابر عبور صوت، حرارت و رطوبت مطرح می‌نماید.

جدیدترین درب‌های استیل پلاست
جدیدترین درب‌های استیل پلاست
جدیدترین درب‌های استیل پلاست


موارد استفاده درب استیل‌پلاست به شرح زیر می‌باشد:
•    درب ورودی و اتاقی واحدهای مسکونی، اداری، هتل و فضا‌های عمومی؛
•    سرویس‌های بهداشتی عمومی، حمام و استخر؛
•    اتاق‌های برق و تاسیسات ساختمان‌های بلند‌مرتبه؛
•    فضاهای تحصیلی و آموزش عالی؛
•    مراکز دارویی، درمانی و آزمایشگاهی؛
•    درب‌های انباری و موتورخانه و ....
ورق درب (DoorSheet)
بهره‌گیری از ورق فلزی مخصوص علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی، با ایجاد استحکام و پایداری برای لنگه درب از تغییر فرم آن در اثر عوامل فیزیکی جلوگیری می‌نماید.

جدیدترین درب‌های استیل پلاست
جدیدترین درب‌های استیل پلاست


ورق درب‌ استیل‌پلاست با ضخامت 0.6-0.7 mm و در انواع زیر قابل ارائه می‌باشد:
گالوانیزه رنگ شده استیل پلاست
1-    گالوانیزه رنگ‌شده (MDG):
ورق درب‌ها از نوع فولاد گالوانیزه تولیدشده بر اساس استاندارد JIS G 3302 و با کوتینگ روی در دو سطح ورق به‌‌میزانgr/m²180به‌کار گرفته می‌شود. این ورق‌ها در ابتدای تولید سمباده‌کاری و توسط چربی‌گیر و حلال‌های صنعتی شستشو می‌گردد. سپس با روش الکترواستاتیک توسط تپانچه مخصوص، لایه‌ای به‌ضخامت 90 میکرون از پودر رنگ بر سطح آن پاشیده‌شده و در کوره مخصوص پخت رنگ با حرارت 200-250⁰c کاملاً مقاوم می‌گردد.
کارشناسان شرکت متناسب با فضای محل نصب، طراحی و ترکیب‌بندی رنگ را به خریدار پیشنهاد می‌دهند. ضمناً امکان ارائه درب و چهارچوب به‌صورت بدون رنگ و رنگ‌آمیزی دستی پای کار نیز وجود دارد.    
استیل پلاست گالوانیزه روکش دار MDW
2-    گالوانیزه روکش‌دار (MDW):
ورق‌های روکش‌دار تولید کارخانه‌های معتبر اروپایی و آسیای شرقی می‌باشد. جنس این ورق‌ها فولاد الکتروگالوانیزه با پوشش آستر (Wash Primer) از هر دو سمت ورق بوده که طی عملیات پیچیده‌ای، لایه‌ای از جنس P V C به ضخامت 200 میکرون تحت پرس و حرارت بر روی سطح آن مستحکم شده و به‌عبارت‌دیگر جزئی از ورق می‌گردد. این ورق‌ها با نما و نقوش مختلف چوب و یا طرح‌های دیگر، زیبایی خاصی را برای درب و ساختمان به ارمغان می‌آورد. ضمناً لایه‌ای از نایلون محافظ بر روی پوشش نهایی ورق وجود دارد که از آسیب‌های کارگاهی پیش‌گیری نموده و پس از بهره‌برداری از ورق جدا شده و در نتیجه ظاهر درب کاملاً نو و بدون خط و خش باقی می‌ماند.    
استنلس استیل MDS 3-    استاینلس استیل (MDS):
در محصولات آسان درب از ورق فولاد ضدزنگ یا استاینلس استیل (نگیر) گرید 304 با ویژگی‌هایی از قبیل: زیبایی، سطح صاف و صیقلی، عدم زنگ‌زدگی یا خوردگی در دراز مدت با دو ظاهر مات و براق استفاده می‌گردد.
موارد فوق باعث شده است که این محصول کاملاً بهداشتی بوده و برای اماکنی مانند آزمایشگاه که در مجاورت مواد شیمیایی و یا رطوبت فراوان قرار دارد گزینه مناسبی به حساب آید؛ همچنین برای مراکز تولید دارو، سردخانه‌ها و آشپزخانه‌‌های صنعتی نیز بهترین انتخاب می‌باشد. درضمن اگر محیط دارای اسید و یا بخار اسید باشد، می‌بایست از ورق استاینلس استیل گرید 316 استفاده نمود.

درب‌هاس استیل پلاست ایزی دور طرح‌های جدید
برخی پروژه‌های انجام شده
آیا نیاز به مشاوره دارید؟